6 תשובות
לא כואב בכלל - זה גם לא טיפול ארוך 15-20 דקות מסיימים.
לאא ממש ממש לא! זה אפילו כיףף (:
הטיפול טיפה מציק, אבל לא כואב.
לא כואב אלא אם כן החניכיים רגישות.
כן קצת לא נעים.
שואל השאלה:
תודה לכל מי שרשם..:)