7 תשובות
לאלא, זה טבעי, אל תיבהלי
לא אומר כלום:)
לא,
טבעי ונורמלי.
טבעי ונורמלי.
לא, זה טבעי לגמרי..
לא צריך לדאוג
לא צריך לדאוג
לא מתוקה.. זה נורמלי לחלוטין:)
מחזור קל!
מחזור קל!
אנונימי
זה מחזור.. לפעמים יש מחזור קשה ויש מחזור קל.. זה נורמלי (:
באותו הנושא: