4 תשובות
הם ישר הולכים לטיפול לבית חולים ולבדיקות
לא, הם נוסעים לבית החולים ישר
תנסי לשלוח הודעה לעמוד של משפחות החטופים וכנראה שיענו
תחשבי שהיית מעל לשנה מוחזקת בניגוד לרצונך מוקפת אויבים. כשהיו משחררים אותך לא היית רוצה לראות קהל אנשים...
אני מבינה את הכוונה הטובה שלך, והמחשבה מאחורי זה מהממת, אבל ההמלצה היא להניח להם להיות עם האנשים הקרובים אליהם ולא להתנפל עליהם. בגלל זה יעבירו אותם לבית החולים דרך מעבר צדדי