11 תשובות
צריך להישאר איתם בערך חודש:)
ויש משהו שאפשר לשים חוץ ממשחת עינים? פשוט אין לי..
תוך חודש בערך
אני גם עשיתי לפני כמה חודשים חור שני..
כולם אומרים שבועים אבל אני ממליצה חודשיים זה עגיל רפואי רע הוא לא יכול לעשות והם גם יפים:-)
חודש. ואל תשכחי למרוח משחת עיניים ומשחה מחטאת..


בהצלחה ותתחדשי ;)
לשים משחת עיניים מומלץ. לא לשים וזלין
חודשיים שלושה חודשיים אחרת יסתם החור אבל תמיד לסובב אם משחת העיניים.
3 שבועות- חודש, תלוי לפי מצב האוזן, כי יש אוזניים שהן יותר רגישות ואז יש נפיחות וכו'.
חודש או חודשיים
שלום. על תורידי את העגילים כי החורים יסתמו עם יש לך וזלין תשימי אם לא כמו שאמרו לך משחה ושאת שמה את המשחה תמיד לסובב את העגיל בכדי שזה יתרגל ולא יהייה דלקת. ואחר שאת מורידה את העגילים שיבריא המקום לשים עגילים מזהב של יהייה דלקת
אמרו לי שמותר להוריד אחרי שבוע!
מה כ'פת לכם?2