6 תשובות
זה לא בשליטתך אחי , אם אין לך פרופיל ואין לך דרך לעלות אותו אז הכל טוב.
יש עוד תפקידים שאתה יכול לתרום בהם לא פחות.
יש עוד תפקידים שאתה יכול לתרום בהם לא פחות.
כל עוד אתה תיכנס לצהל אתה תורם צהל תמיד יצטרך עוד משהו שיתאים להם
יש מליון ואחד תפקידים של ג'וב שבלעדייהם הלוחמים לא יכולים לתפקד בשטח, מערכות שמצילות חיי אדם בדרך כזו או אחרת אבל בלי הג'ובניק שיושב במשרד המערכת לא יכולה לפעול כראוי
אני מכיר את התחושה שלך אח, לא הלכתי לקרבי מסיבות אחרות והיום אני בתפקיד ג'וב והכי אמיתי אומר לך, הג'ובניקים לא פחות חשובים מהלוחמים
אני מכיר את התחושה שלך אח, לא הלכתי לקרבי מסיבות אחרות והיום אני בתפקיד ג'וב והכי אמיתי אומר לך, הג'ובניקים לא פחות חשובים מהלוחמים
לתרום דרך אירגון אחרים משמעותים לא פחות כמו איחוד ההצלה וכאלה
זה שאתה לא תעשה לוחמה לא אומר שאתה לא תתרום
עצם העובדה שאתה מתגייס אתה תורם
עצם העובדה שאתה מתגייס אתה תורם
תעשה משהו משמעותי אחר
באותו הנושא: