5 תשובות
אמרו לי שפרח קיר זה ספר טוב.
אוקיי אני בדר"כ קוראת ספרים טיפה עצובים ורומנטיים.
אני יכולה להמליץ לך על כמה שממש אהבתי:
מרק שבור, מנעול ומפתח (את זה ממש אהבתי!), הרמת מסך, קיץ אחד ביחד, דימדומים, משחקי הרעב, הארי פוטר, עלובי החיים, נעלי בלט, קוביות של שוקולד, תיכון לילה, הזמן השבור.
יש לי גם ספרים באנגלית אם את מעוניינת..
בנתיים אני מחכה לספר "ריין" שמעתי שהוא טוב אבל עדיין לא קראתי..
אני יכולה להמליץ לך על כמה שממש אהבתי:
מרק שבור, מנעול ומפתח (את זה ממש אהבתי!), הרמת מסך, קיץ אחד ביחד, דימדומים, משחקי הרעב, הארי פוטר, עלובי החיים, נעלי בלט, קוביות של שוקולד, תיכון לילה, הזמן השבור.
יש לי גם ספרים באנגלית אם את מעוניינת..
בנתיים אני מחכה לספר "ריין" שמעתי שהוא טוב אבל עדיין לא קראתי..
שואל השאלה:
רגיל
רגיל
אנונימית
משחקי הרעב קראת?
סתם ספר רגיל? או ספר שקשור ללימודי ספרות?
באותו הנושא: