7 תשובות
שואל השאלה:
אז יש לי בעיית חוסר ביטחון כנראה
אז יש לי בעיית חוסר ביטחון כנראה
אנונימי
קורה לי לפעמים אבל זה מכאיב לו
לדעתי זה חוסר ביטחון ופחד גם בגלל העבר
לדעתי זה חוסר ביטחון ופחד גם בגלל העבר
שואל השאלה:
סתם נגיד אם יש יום מסויים שהיא לא מרגישה טוב והיא עייפה ויוצא שהיא לא מדברת הרבה איתי אבל אני לוקח את זה למקומות של אוברטינקינג כנראה מחוסר ביטחון
סתם נגיד אם יש יום מסויים שהיא לא מרגישה טוב והיא עייפה ויוצא שהיא לא מדברת הרבה איתי אבל אני לוקח את זה למקומות של אוברטינקינג כנראה מחוסר ביטחון
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם בקונפליקט עם עצמי כי השמנתי בזמן האחרון
אני גם בקונפליקט עם עצמי כי השמנתי בזמן האחרון
אנונימי
רוצה לבוא לפרטי לא בנוח לי פה
שואל השאלה:
אני מתבייש
אני מתבייש
אנונימי
אין לך מה להתבייש
באותו הנושא: