11 תשובות
וואי לגמרי,אני לא מבינה למה לצאת ככה על אנשים
בדרך כלל אנשים שעושים אתזה ממורמרים או בתולים בעצמם
אנונימי
וומפ וומפ אני מסכימה עם ההוא שכתב מעלי
אנימה זה טוב
רוב האנשים ששונאים אנימה פשוט כנראה מדברים על הפאנדום של מיי הירו האקדמיה מ2020
(ולא ראו אנימות באמת טובות.)
לא כל האנימות אותו הדבר זאת פשוט אנימציה יפנית
מה רע במיי הירו אקדמיה?? ): ^
לא אמרתי שיש משהו רעע
פשוט הפאנדום ממש מביך וזה בין הסיבות למה שונאים ילדי אנימה
שואל השאלה:
תודה עזרתם לי ❤
ילדי אנימה -> ילדים שהפכו את האנימה לאישיות שלהם
לא אנשים שצופים באנימה
זה תלוי, אבל כם אני פחות מחבבת כאלה, למרות שאני צופת אנימה
שואל השאלה:
אני רק צופה באנימה לא לוקח לאישיוצ וחא כלום
^^ זאת לא סדרה ''רעה''
פשוט חצי מהפאנדום ממש קרינג' ומוזר, ולכן יש אנשים שסולדים מאנימה