37 תשובות
ברור מה, חברה שלי גם גבוהה ממני בקצת
שואל השאלה:
ואם נגיד הייתם 1.89 והיא גם
הייתם נמשכים?
אנונימית
חד משמעית, גם אם היא הייתה נמוכה/גבוהה ממני
נמשך לאופי.
כן
הייתי נמשך לכל אחת
כן, גם מישהי יותר גבוהה כי באמת שגובה לא משנה
כן, זה אפילו מעולה לקשר שמסתכלים בגובה העניים.
התאמה מושלמת!
כן כנראה שכן
אני 1.86 אז לא. משהו בין 1.65-.170
כן מה הבעיה
האמת שלא
אנונימי
כן
נראלי כן
אימלה לכי לדגמן עם הגובה הזה
^היא לא אמרה מה הגובה שלה לא?
כן לגמרי
כן זה מושך.ממש
כן
אני נמוך
גם מעליי אין בעיה
רק שאני 1.97
לא זה היה מחרפן אותי
כן למה לא
אלה שכותבים שהם נמשכים רק לאופי אתם משקרים את עצמכם או מנסים אותנו?
ולשאלה כן
אנונימי
אם חברה שלי הייתה בגובה שלי או אפילו יותר לא רואה בזה בעיה
למה לא?
1.70 זה בכלל לא כזה גבוהה יש מלא כמוך את מגזימה. לא יהיה לך קשה בכלל.
שואל השאלה:
וואו אני ממש מופתעת לראות שהרוב רושמים כן
אני 1.70 ואומרים לי שיהיה לי קשה למצוא מישהו בגלל הגובה חחח אז נראה שלא
אנונימית
חברה שלי גבוה מימני ב5 ס''מ וזה לא משנה לי מה שמשנה זה מי היא מבפנים
וואי כן בבקשה