4 תשובות
שלחי לי הודעה.. יש לי דרך קלה וטובה איך להרויח.. (:
הכי טוב בגיל הזה לפי דעתי זה בייביסיטר
ביביסיטר, הוצאת כלב לטיול אין הרבה עבודות כי רק מגיל 14 אפשר לעבוד בעבודות נורמליות וגם בגיל 14 בקושי יש עבודות
אסור להעסיק אותך בתור עובדת חוקית. את רק בת 13.
שנה הבאה תוכלי לעבוד בחופש, ועוד שלוש שנים גם לא בחופש.
בנתיים:
בייביסיטר
עבודות בגינה
ניקוי מכונית של מכרים
מכירת צמידים
מכירת מיץ תפוזים
שנה הבאה תוכלי לעבוד בחופש, ועוד שלוש שנים גם לא בחופש.
בנתיים:
בייביסיטר
עבודות בגינה
ניקוי מכונית של מכרים
מכירת צמידים
מכירת מיץ תפוזים
באותו הנושא: