9 תשובות
שואל השאלה:
כן זה פשוט ניסוי חברתי איכס
אנונימית
הייתי בורחת כן
תברחי תברחי תברחי
אפילו אני לא עוקבת אחרי ספאם של 16 בנות אני מתה
אחותי או שהוא סטןציונר או שהוא ג**
אנונימית
תברחי.
איכ תברחי
שואל השאלה:
שחקן כדורגל^
אנונימית
נוסי על נפשך
הייתי בורח מאחת כזאת
אנונימי