9 תשובות
שואל השאלה:
כן זה פשוט ניסוי חברתי איכס
כן זה פשוט ניסוי חברתי איכס
אנונימית
הייתי בורחת כן
תברחי תברחי תברחי
אפילו אני לא עוקבת אחרי ספאם של 16 בנות אני מתה
אחותי או שהוא סטןציונר או שהוא ג**
אחותי או שהוא סטןציונר או שהוא ג**
אנונימית
תברחי.
איכ תברחי
שואל השאלה:
שחקן כדורגל^
שחקן כדורגל^
אנונימית
נוסי על נפשך
הייתי בורח מאחת כזאת
אנונימי
באותו הנושא: