10 תשובות
א
אנונימית
שואל השאלה:
אל תשכחו שא' זה מסוכן . אתם לוקחים סיכון של גניבה.
אל תשכחו שא' זה מסוכן . אתם לוקחים סיכון של גניבה.
אנונימי
ב
אני מפחדת שיגנוב או משהו לך תדע
אני מפחדת שיגנוב או משהו לך תדע
אני חושבת שזה תלוי בבן אדם שעומד מולי
זה מלחיץ
נותן אבל בפחד
נותן אבל בפחד
אנונימי
ג. משקרת שאין לי סוללה :)
אנונימית
ב, עם אני נותנת להם את הטלפון שלי הם יכולים לגנוב בקלות, כאילו עם הם באמת נראית י חמודים כנראה אני כן יתן להם.
א
א, נותן אבל שם עין שלא קורה משהו חריג.
באותו הנושא: