13 תשובות
אתם והמינוסים שלכם..
אנונימית
תלוי בת כמה את... גם אני חשבתי ככה, עם השנים זה יכול להשתנות...
זה כמו שבגן אנחנו אומרים שאנחנו חולים על בית ספר וכבר רוצים לעלות לכיתה א' ומתלהבים ואומרים שנשקיע בשיעורי בית והכלל!
ואז רוצים להתאבד מהשעמום...
זה כמו שבגן אנחנו אומרים שאנחנו חולים על בית ספר וכבר רוצים לעלות לכיתה א' ומתלהבים ואומרים שנשקיע בשיעורי בית והכלל!
ואז רוצים להתאבד מהשעמום...
ממש לא יש לי גם חברה כזאת, כל אחת והדעה לה
זה לא מוזר, כי כל אחד עם המחשבה שלו.
ואת לא צריכה להרגיש מוזר. כי כל אחד והבחירה שלו:)
ואת לא צריכה להרגיש מוזר. כי כל אחד והבחירה שלו:)
לדעתי זה תלוי בגיל בגיל שלך..
יש אנשים שזה פשוט לא מתאים להם
מה שחשוב זה שתחיי אותם איך שאת חושבת לנכון
מה שחשוב זה שתחיי אותם איך שאת חושבת לנכון
שואל השאלה:
אני בת 16
אני בת 16
אנונימית
אני חושבת שככל שתתגדלי, תביני את המשמעות של ילדים, ואז תרצי אותם:)
כן
אנונימי
זה לא מוזר. גם אני כזאת.
זה בעיקר תלוי בדוגמא האישית שאת רואה אצל המבוגרים שבסביבה שלך. אצל ההורים למשל.
מקווה בשבילך שהדעה שלך תשתנה בהמשך..
בהצלחה במה שתחליטי!:)
זה בעיקר תלוי בדוגמא האישית שאת רואה אצל המבוגרים שבסביבה שלך. אצל ההורים למשל.
מקווה בשבילך שהדעה שלך תשתנה בהמשך..
בהצלחה במה שתחליטי!:)
שואל השאלה:
לא..
כאילו אני לא שונאת ילדים.
אבל אני לא רוצה
לא..
כאילו אני לא שונאת ילדים.
אבל אני לא רוצה
אנונימית
גם אני ככה.
אנונימית
זה לא מוזר..
לכל אחד יש את הדעה שלו והמחשבה שלו..
אולי עדיין לא מצאת אדם שתרצי לעשות איתו את זה (חתונה וילדים)
אולי זה ישתנה אם הגיל:)
לכל אחד יש את הדעה שלו והמחשבה שלו..
אולי עדיין לא מצאת אדם שתרצי לעשות איתו את זה (חתונה וילדים)
אולי זה ישתנה אם הגיל:)
באותו הנושא: