10 תשובות
זה באמת משמין, מפני שאת לא מוציאה את הקלוריות האלה (כשאת אוכלת ארוחת בוקר, מה שאכלת נשרף לאנרגיה במשך היום. בלילה אין לך על מה להוציא אנרגיה, אז החומר נשמר בגוף).
מיתוס
כן זה משמין.
בואי נגיד שזה לא מומלץ לפי רופאים ומומחים, אבל הכתבה הבאה תעזור לך קצת להבין:
זה משמין וזה גם מפריעה לישון בלילה.
בגלל זה אומרים שאסור לאכול הרבה בלילה.
בגלל זה אומרים שאסור לאכול הרבה בלילה.
זה ממש לא מיתוס, מה הקשר?!
הגוף מאט את קצב חילוף החומרים בלילה לפני שהולכים לישון כי הוא מתכונן לשינה,
כשאת אוכלת בלילה את יותר משמינה מהאוכל עצמו וגם מכריחה את הגוף שלך לפעול מהר כשהוא בעצם צריך לנוח, אז זה לא בריא.
בעיקרון ממליצים לא לאכול מ4 שעות לפני שהולכים לישון.
הגוף מאט את קצב חילוף החומרים בלילה לפני שהולכים לישון כי הוא מתכונן לשינה,
כשאת אוכלת בלילה את יותר משמינה מהאוכל עצמו וגם מכריחה את הגוף שלך לפעול מהר כשהוא בעצם צריך לנוח, אז זה לא בריא.
בעיקרון ממליצים לא לאכול מ4 שעות לפני שהולכים לישון.
זה באמת משמין
מהסיבה הפשוטה שבלילה את לא עושה כלום את רק בחדר, אז את אוכלת והולכת ישר לישון, זה לא שאת אוכלת במהלך היום ואת אחריי זה עוד מסתובבת וזה מתפורר בגוף האוכל, את פשוט אוכלת ולא מספיקה לעכל והולכת לישון, זה הופך לשומן.
מהסיבה הפשוטה שבלילה את לא עושה כלום את רק בחדר, אז את אוכלת והולכת ישר לישון, זה לא שאת אוכלת במהלך היום ואת אחריי זה עוד מסתובבת וזה מתפורר בגוף האוכל, את פשוט אוכלת ולא מספיקה לעכל והולכת לישון, זה הופך לשומן.
זה משמין כמו ביום.. זה אותו אוכל
מיתוס שהופכרך... תשתדלי לא לכול ארוחה ענקית ישר לפני השינה וזה הכל משהו קטן לא יזיק
זה לא רק בלילה-העיניין הוא שאסור לאכול לפני שנה כי אז הקיבה נחה וכל מה שאוכלים אז, הופך לשומן, פשוט אומרים שאסור בלילה כי בלילה ישנים אבל זה נכון לגבי כל פעם שאוכלים לפני השינה-גם ביום.
באותו הנושא: