15 תשובות
שואל השאלה:
^^סאן זה כינוי כבוד כללי, לאנשים שאת לא ממש קרובה אליהם או אנשים שאת לא מכירה, אנשים שאת צריכה לדבר איתם בכבוד
צ'אן זה כינוי יותר חברי בין חברים קרובים אבל הוא בעיקר לבנות, גם לילדים קטנים ולבנים שהם יותר "חמודים" כאלה לפעמים קוראים בכינוי צ'אן
קון זה כמו צ'אן רק הפוך, זה כינוי חברי בין חברים קרובים אבל הוא בעיקר לבנים או לבנות שהן יותר "טומבוי" כאלה או שלא רואים בהן אישה מרוב שהקשר ביניהם קרוב (לפי מה שהבנתי, לגבי קון אני לא בטוחה)
שואל השאלה:
^^תודהה
אולי הוא עשה שגיאת כתיב
^^^^באמת ? אותי לימדו שצ'אן זה כמו "יקר" וקון זה לאנשים שיותר קטנים ממך/אתה במעמד יותר גבוה מהם
שואל השאלה:
^כן, לפחות לפי איך שאני הבנתי
מה שתיארת ב"קון" זה הכינוי כבוד "קוהיי"
לאנשים שהם דרגה מתחתיך
^אהה תודה על ההסבר
שואל השאלה:
בכיף:)
את האמת שיש דבר כזה טאן ומשתמשים בזה כלפיי ילדים קטנים
צ'אן יכול לבוא למישהי שאתה ביחסים קרובים אליה ממש כמו אשתך או בת זוג בדרך כלל גם מופנה ממבוגרים לנערות צעירות וגם משמש כלפיי ילדים.
שואל השאלה:
^גם חברים
משתמשים בטאן בגדול לשם חיבה למישהו קרוב.
אנונימי
אין באמת דבר כזה טאן, הוא כנראה לא כתב נכון..

אבל לפעמים בדיבור בחלק מהדיאולקטים צאן יכול להישמע כמו טאן אז אולי..
טאן זה סוג של שם חיבה(re:zero)
שואל השאלה:
או שהוא התכוון לסאן זה גם הגיוני יש לו לפעמים יותר שגיאות כתיב ממני חחח
יש טאן
זה לילדים קטנים

צ'אן זה גם לאנשים שקרובים אליך, אבל טאן זה רק לילדים
אם אני לא טועה טאן זה פשוט גרסה יותר חמודה של צ'אן שמשתמשים לרוב יותר לילדים