10 תשובות
ברור, זה ממש לא נעים
גם לרוב אנשים לא מכירים אטופיק דרמטיטיס וחושבים שזה משהו מדבק או נגעלים
צריך להסביר להם או לעשות משהו שיהיה לזה יותר מודעות
גם לרוב אנשים לא מכירים אטופיק דרמטיטיס וחושבים שזה משהו מדבק או נגעלים
צריך להסביר להם או לעשות משהו שיהיה לזה יותר מודעות
שואל השאלה:
בגדול מהחווייה שלי אם החבר לא מבטא צורך מסויים שקשור אין מה להתייחס לזה יותר מדי או להעלות את זה כנושא שיחה^^
בגדול מהחווייה שלי אם החבר לא מבטא צורך מסויים שקשור אין מה להתייחס לזה יותר מדי או להעלות את זה כנושא שיחה^^
אנונימית
האמת היא שלחבר שלי יש את זה
ואם אנחנו מדברים על זה, יש לך טיפים או משהו לתת לי שאני ידע איך להתייחס לנושא? להתעלם/ לדבר/ לצחוק/ לקלל את המחלה, מה לעשות?
אגב אצלו זה לא תמיד מתפרץ, אני חושב שעכשיו הוא נקי
ואם אנחנו מדברים על זה, יש לך טיפים או משהו לתת לי שאני ידע איך להתייחס לנושא? להתעלם/ לדבר/ לצחוק/ לקלל את המחלה, מה לעשות?
אגב אצלו זה לא תמיד מתפרץ, אני חושב שעכשיו הוא נקי
שואל השאלה:
לרוב המראה והתגובה של הסביבה יותר כואבת מהמחלה עצמה, אני מאוד מזדהה עם הקטע של הבושה, כשהייתי יותר קטנה הייתי לובשת בגדים ארוכים כל השנה כדי שאנשים לא יראו...
לרוב המראה והתגובה של הסביבה יותר כואבת מהמחלה עצמה, אני מאוד מזדהה עם הקטע של הבושה, כשהייתי יותר קטנה הייתי לובשת בגדים ארוכים כל השנה כדי שאנשים לא יראו...
אנונימית
לאח שלי יש את זה
לפי איך שאני רואה את זה מהצד זה מפריע לו מאוד כל הפצעים והוא מתבייש בזה, מצטערת שיש לך את זה ומקווה שיהיה בעתיד תרופה או שאנשים יהיו יותר מודעים לעניין
בכל מקרה המחלת עור לא הופכת אותך לפחות יפה
לפי איך שאני רואה את זה מהצד זה מפריע לו מאוד כל הפצעים והוא מתבייש בזה, מצטערת שיש לך את זה ומקווה שיהיה בעתיד תרופה או שאנשים יהיו יותר מודעים לעניין
בכל מקרה המחלת עור לא הופכת אותך לפחות יפה
סבבה מקבל
חבל, יכול להיות מצחיק, הוא אחד שזורם בדרך כלל
חבל, יכול להיות מצחיק, הוא אחד שזורם בדרך כלל
אני חבר קרוב, אז אני יותר מרשה לעצמי
שואל השאלה:
זה תכלס גם תלוי בבן אדם, אם לו אין בעיה לצחוק על זה אז זה סבבה
זה תכלס גם תלוי בבן אדם, אם לו אין בעיה לצחוק על זה אז זה סבבה
אנונימית
זה ממש תלוי בבנאדם
אח שלי ממש צוחק על זה עם חברים שלו
אח שלי ממש צוחק על זה עם חברים שלו
שואל השאלה:
האמת שגם לי יצא לצחוק על זה עם חברים קרובים אבל היו לי פשוט הרבה חוויות של אנשים שהתנהגו מוזר לגבי זה
האמת שגם לי יצא לצחוק על זה עם חברים קרובים אבל היו לי פשוט הרבה חוויות של אנשים שהתנהגו מוזר לגבי זה
אנונימית
באותו הנושא: