9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת לא להיות אני
אנונימית
שואל השאלה:
כי תמיד אומרים שצריך להיות קשה להשגה
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח?
אנונימית
זה מעלה עם כבר
אני לא חושב שהוא כלכך עסוק שהוא לא מסוגל לפנות 20 שניות מהיום שלו בשבילך
שואל השאלה:
אני יודעת
כבר עבר לי ממנו
אין לי כוח לזה.
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה מישהו שכמעט ולא זמין
שלחתי לו הודעה שלשום בלילה ועד עכשיו לא הגיב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אסור להראות אובר נחמדות בתחילת קשר עם מישהו
אני כבר שעות אוכלת סרטים על זה
אנונימית
פשוט תהיי את אני מבטיח לך שזה יותר טוב מכל המשחקים של לחכות חצי שעה לפני שמחזירים הודעה כדי לשחק אותה עסוקים
תעני מתי שאת רוצה איך שאת רוצה זה הכי משדר שאת מוכנה לקשר רציני ואמיתי