התחברות
הרשמה
זה כבר לילה שני שאני קמה בוכה בגלל חלום רע יש משהו לעשות?
9 באוגוסט 2013, 10:52
חלומות
לילה
פירוש חלומות
שאלות אישיות
שינה
בכי
תשובה אחת
זה רק חלום.. אני פעם חלמתי שכל המשפחה שלי מתה ורק אני אבא שלי נשארנו.. תחשבי ותגידי לעצמך שזה סתם חלום בלי משמעות ושזה לא יקרה אף פעם
~
~מים שקטים חודרים עמוק~
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
אני בוכה כל לילה, איך להפסיק?
אני חלמתי על האקסית שלי שהיא בוכה לי בחלום, אתם חושבים שזה אומר משהו? נפרדנו לפניי 10 חודשים
זה הגיוני שחלמתי חלום עצוב ובחלום גם בכיתי ואז התעוררתי בוכה?
חלום על חטיפת ילדה - חלמתי שחוטפים לי תילדה ואני בוכה הרבהה משהו מלחיץ עשה לי פחדים… מה זה אומר?
אני לא חולמת בלילה על כלום! אין לי חלומות וזה ממש מעצבן איך אפשר לעשות שאני כן יחלום בלילה?
אם אני בוכה כל יום בגלל פרידה זה אומר שאני באמת אוהבת אותו?
אני בחרדות ודיכאון קשים בגלל שמישהו שאהבתי עזב אותי, אני לא ישנה בלילה ולא מתפקדת רק בוכה מישהו שהיה במצב ויש לו טיפים?
חלמתי היום בלילה חלום טוב אבל קמתי באמצע ואני רוצה להמשיך לחלום אותו, איך להמשיך לחלום אותו חלום?
מספר החלומות בלילה - כמה פעמים חולמים בלילה אחד?
איך אפשר להגן על תינוק בן חצי שנה מיתושים?הוא בוכה בלילה כי עוקצים אותו:(