5 תשובות
אם הגעת לצנחנים כנראה עשית הרבה בשביל זה לדעתי אל תוותר
לשריון לא שווה את זה
צנחנים זה אחלה אבל שוב כל דבר הוא פשוט שונה
צנחנים זה אחלה אבל שוב כל דבר הוא פשוט שונה
שואל השאלה:
למה לא שווה את זה? זה תפקיד מטורף ומשמעותי
למה לא שווה את זה? זה תפקיד מטורף ומשמעותי
אנונימי
משמעותי זה כבר אתה מחליט איך כמה ומה
זה ממש תלוי בך אחי ובמה שאתה רוצה בשירות כי צנחנים ושיריון זה מאוד שונה, אחד זה לחימת חי"ר וקצת יותר פיזי (למרות שגם שיריון זה מאוד פיזי) ואחד זה טנקים שזה מכונה מטורפת ומה ששריון עשו ועושים במלחמה בכל הגזרות זה מטורף. שניהם מאוד משמעותיים ובשניהם אתה תתפתח ותתרום, תחשוב בעיקר על אופי השירות שהיית רוצה. בהצלחה!!
באותו הנושא: