10 תשובות
כן
כן ככל שתשני יותר יותר טוב
לנמנם על הספא
שואל השאלה:
אני מפחדת שלא יקום מה לעשות?
אנונימית
כע לישון זה טוב
בגלל זה אמרתי על הספא, איפה שיש חלון לשמש, כדי לא לישון עמוק מדי
שואל השאלה:
השמש לא תפריע לי גם היא על הפרצוף שלי
אנונימית
תשימי שעון מעורר על הוליום הכי חזק ושימי את הטלפון ליד הכרית
לאלא אל תשני עזבי אותך