10 תשובות
כן
כן
כן ככל שתשני יותר יותר טוב
לנמנם על הספא
שואל השאלה:
אני מפחדת שלא יקום מה לעשות?
אני מפחדת שלא יקום מה לעשות?
אנונימית
כע לישון זה טוב
בגלל זה אמרתי על הספא, איפה שיש חלון לשמש, כדי לא לישון עמוק מדי
שואל השאלה:
השמש לא תפריע לי גם היא על הפרצוף שלי
השמש לא תפריע לי גם היא על הפרצוף שלי
אנונימית
תשימי שעון מעורר על הוליום הכי חזק ושימי את הטלפון ליד הכרית
לאלא אל תשני עזבי אותך
באותו הנושא: