7 תשובות
בעיקרון מתחילים מברכות השחר שחרית..
קורבנות במנחה..
שיר המעלות בערבית
אבל תעשי מה שטוב לך ומה שמרגיש לך נכון..
אלוהים יקבל את התפילה שלך בעל מצב
סליחה, מתקן, שמתי לב שאתה בן..
סליחה על ההתנסחות בלשון נקבה
בערבית מתחילים במה שכתוב אחרי "ברכו את ה' המבורך"

שזה ברכות קריאת שמע, קריאת שמע ואז עמידה ועד הסוף

פשוט תפתח בסידור תראה איפה מתחילים זה מאוד מסודר.
בתפילת מנחה אתה יכול להתחיל ב"למנצח על הגיתית לבני קורח מזמור" או ב"אשרי יושבי ביתך עוד יהללוך סלה"


בשחרית אתה יכול להתחיל או בהתחלה של התפילה תראה איפה בסידור מתחילה התפילה במילים "א-להינו וא-להי אבותינו זוכרנו בזכרון טוב מלפניך.." או בפסוקי דזמרה שזה אחרי הקדיש הראשון בתפילת שחרית וזה מתחיל במילים "הודו ה' קראו בשמו הודיעו העמים עלילותיו"


אבל אם אתה רק מתחיל וזה מסובך לך, מה שחשוב זה תפילת 18 פשוט להגיד 3 פעמים ביום בזמנים של שחרית מנחה וערבית. ותגיד גם קריאת שמע בבוקר ובערב
שואל השאלה:
ואם אני מתכוון ללכת לבית כנסת ולהתפלל שם?
^^ הכי טוב! אתה תלמד ככה בצורה הכי טובה

תבקש פשוט ממישהו שיראה לך איפה אתם בסידור. ממליץ לא ללכת על ההתחלה לבית כנסת אשכנזי כי בהמון חלקים החזן לא קורא את התפילה בקול רעם אלא בשקט ואפשר להתבלבל, בבית כנסת ספרדי מלבד תפילת העמידה שהיא אישית וחלקים בודדים אחרים כל התפילה החזן מתפלל בקול רעם

אשריך בהצלחה רבה!
שואל השאלה:
אני לא יודע איזה בית כנסת ספרדי ואיזה אשכנזי, בגיור שאני עושה כרגע דרך הצבא הביאו לי סידור ספרדי
בערבית משיר המעלות/ברכת מעריב ערבים