3 תשובות
זה לא בריא, עדיף שינה טבעית ולא עם כדורים.
חוץ מזה זה יכול לגרום לעייפות במשך כל היום.. גם לי יש קצת בעיות שינה (במיוחד בחופשים), ואני טיפוס שממש אוהב לישון.. עדיף שלא תקחי כדורי שינה (:
אמרו לי שזה סמים... אני לא בטוחה אבל ככה אמרו לי..
אנונימית
בהתחלה את מתחילה מכדור אחד ואחרי כמה זמן זה לא משפיעה עד שאת מגיעה לסמים