9 תשובות
אל תכתבי לו מזל טוב בכלל
לא לכתוב בכלל..
לא לכתוב
שואל השאלה:
למה לא..
למה לא..
אנונימית
כי הוא אקס מה שהיה היה עדיף לך להתרחק ממנו אם הוא אקס
כי למה כן הוא אקס שלך.. וכנראה יש מספיק סיבה לזה שנפרדתם
שואל השאלה:
אני פשוט אולי אראה אותו החודש וירגיש לי לא נעים אם אני לא אכתוב כלום
וגם מרגיש לי שזה די מגעיל
ונפרדנו מסיבות יותר יוצאות דופן לא כי היתה בעיה בזוגיות שלנו
אני פשוט אולי אראה אותו החודש וירגיש לי לא נעים אם אני לא אכתוב כלום
וגם מרגיש לי שזה די מגעיל
ונפרדנו מסיבות יותר יוצאות דופן לא כי היתה בעיה בזוגיות שלנו
אנונימית
זה ממש לא מגעיל זה טוב מאוד
אם לא הייתה בעיה בזוגיות זה שיקול שונה, תלוי בך ולא בנו
באותו הנושא: