6 תשובות
תפסיקי לדבר איתה ולהיות איתה כמו שאתן עכשיו ואם היא לא תעשה כלום עם הניתוק מהצד שלך הקשר ינותק בסופו של דבר
תייבשי אותה טיפה תדברי איתה פחות ותנסי להתרחק לאט לאט
חח פשוט תדברי איתה פחות אז את לארוצה לנתק איתה את הקשר את רוצה לדבר איתה פחות ממה שאני לפות מבין נכון?
פשוט תתרחקי ממנה אם היא שואלת רוצה לצאת תגידי לה אין לי כוח ו תאמיני זה עוזר
העוזר המקומי
תדברי פחות ובקושי תפגשי איתה
תקשיבי קרה לי גם, התרחקנו לשבועיים ואז היא שלחה הודעות ועניתי ביובש והיא התקשרה אליי כי היא קלטה שקרה משהו והתחלנו לדבר ובסופו של דבר אמרתי לה שאני לא רוצה שנהיה חברות כאלה טובות כמו פעם והיא נפגעה וכל זה והיה לי קשה לעשות אתזה >:,
מוסר השכל: אם חברה שלך קשת קליטה (כמו חברה שלי או חברה לשעבר 0.0) תרשמי לה אתזה בהודעה ישירות, אם היא קולטת דברים אז פשוט תתרחקי..
בהצלחה <3
מוסר השכל: אם חברה שלך קשת קליטה (כמו חברה שלי או חברה לשעבר 0.0) תרשמי לה אתזה בהודעה ישירות, אם היא קולטת דברים אז פשוט תתרחקי..
בהצלחה <3
באותו הנושא: