5 תשובות
זה הטעות הכי נפוצה לשים משחת שיניים על הפצעים, זה לא עוזר להם בשום דרך, רק יכול לעשות גרוע יותר..
תשטפי מהר את הפנים, שימי קרם לחות ואל תעשי את זה יותר..
תשטפי מהר את הפנים, שימי קרם לחות ואל תעשי את זה יותר..
לא עושים דברים כאלה.. זה סתם לא עוזר לא לגעת בפצע וזה יעבור.
אסור לשים משחת שיניים על פצעים, זה ישאיר לך כתמים על הפנים..
העור שלך התייבש.. תרטיב אותו מידי פעם.. ועל תקלף את זה כי זה יעשה לך סתם גירוי אדום כזה ופצעים ובמקרה חמור יותר צלקת לכמה זמן.
שואל השאלה:
זה לא ירד בחיים?
זה לא ירד בחיים?
אנונימי
באותו הנושא: