13 תשובות
לא.
גם אני ככה הרבה פעמים,
אפילו שכן יש ערבים שבאמת לא עשו לנו כלום.
זה פחד לגיטימי.
תקין
מציאות עצובה בגללם
תקין פלוס
את לא גזענית. האמת שכנראה אם לא היה חוק כל אחד לא היה מאוד מתחשב בך בוא נגיד ככה
תקין גם אני ככה אבל זאת לא ההגדרה המדויקת של גזענות
העניין הוא שלפחות 95 אחוז מהם בעד שלא נחיה פה והמדינה תיהיה שלהם
ככה שגם ל5 אחוז האחרים אי אפשר להאמין
מציאות עצובה.
נכון.
זאת הייתה כוונתי.
בכלל לא
זה אשכרה המציאות שלנו.
אתמול הייתי בטיול שטח והיה אזור שקט
ושמעתי ערבית
נכנסתי לחרדות של החיים והמחשבות שלי כבר רצו
אנחנו מדינה בטראומה
הגיוני שנרגיש ככה
שואל השאלה:
כן גם אם אני שומעת ערבית לידי ישר הפחד בגוף מופעל
אנונימית
תקין והגיוני ככה זה כשלא מכירים
^^^ אתה לא יודע על מה אתה מדבר אדוני, אולי אתה מכיר כמה ערבים מהבית ספר שלך שנחמדים אליך אבל בתור בן אדם שעובד עם פועלי בניין הם אומרים כל הזמן שיום יבוא והם יעיפו אותנו מפה מהמדינה תהיה שלהם
וגם בהרבה מקומות שעבדתי ראיתי ערבים שמטרידים בנות
לא, זה קשור למצב ולא לגזע למרות שהוא משחק תפקיד חשוב.
הגיוני ואפילו חייבים לשים לב.