6 תשובות
במהלך השירות עובר מאוד לאט, אחרי השחרור אתה מרגיש שעבר מהר
נצח
אנונימית
שואל השאלה:
פאק
אנונימית
זה פשוט לא נגמר אף פעם הזמן עובר כל כך לאט במערכת אבל היו תקופות טובות שזה זז מהר
עובר לי מאוד לאט אני מאבדת את זה
בתקופות הרעות זה הרגיש כמו נצח ובתקופות הטובות זה עבר הרבה יותר מדי מהר בשבילי
אנונימי