התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הסרט "לא בלי בתי"? אני חושבת שזה סרט מאוד יפה ומרגש וראיתי אותו 10 פעמים ואף פעם לא נמאס!
22 באוגוסט 2013, 01:02
יופי
קולנוע
המלצות גולשים
המלצות
נשיקות
לבנים
4 תשובות
זה זאת עם הסרטן?
a
angle ♥
אוי, הספר הזה ברשימת המתנה אצלי... אני הרבה זמן רוצה לקרוא אותו ואת לא הראשונה שאני שומעת ממנה ביקורות טובות (:
נ
נופר_
שואל השאלה:
לא, זה סרט על אישה אמריקנית שנלכדה עם הבת שלה באיראן. מומלץ לראות.
אנונימי
אהה נכון וואי סרט הורס
a
angle ♥