5 תשובות
שואל השאלה:
דיי אמאלהה אני עוד שניה בוכה הצילוו חחח
דיי אמאלהה אני עוד שניה בוכה הצילוו חחח
אנונימית
לאללא אל תבכי מבטיחה לך שאת מעלפת והוא סתם משועמם חסר חיים
כן מה יש לו
אין מה להעלב, תתעלמי ממנו פשוט
כן זה לגיטימי להעלב אבל שימי עליו אלף את יודעת מה מה אכפת לך
באותו הנושא: