8 תשובות
בני אדם
דבר ראשון בני אדם הם לא חיות.
לשאלה: ברור שבני אדם
לשאלה: ברור שבני אדם
שניהם.
אני חושבת שככלל, אם מתייחסים לאוכלוסיות גדולות, חיים של חיות ושל אנשים הם שווי ערך.
אם הכלב שלי ימות, זה יהיה כאילו אח שלי מת.
אם הכלב שלי ימות, זה יהיה כאילו אח שלי מת.
אנונימית
בני אדם הם חיות, אנחנו פשוט חושבים מחשבות מורכבות יותר ויכולים לתת ערך לחיים של מינים אחרים. ולכן אנו שואלים את עצמנו שאלות כאלה. וכדי להרגיש טוב אנו אומרים שהחיים שלנו שווים יותר גם אם הם לא
בעלי חיים
החיות יותר חשובות
והן לא הורסות את העולם כמו בעלי החיים זו הסיבה העיקרית לכך :)
אם תשימו לב פשוט מאז שבני האדם הופיעו הם הרסו הכל, זיהמו את האוויר, חיממו את כדור הארץ, הרגו את הצד השני- בעלי החיים, ויותר מידי מהם גסי רוח ובלי נימוסים
והן לא הורסות את העולם כמו בעלי החיים זו הסיבה העיקרית לכך :)
אם תשימו לב פשוט מאז שבני האדם הופיעו הם הרסו הכל, זיהמו את האוויר, חיממו את כדור הארץ, הרגו את הצד השני- בעלי החיים, ויותר מידי מהם גסי רוח ובלי נימוסים
החיים של כולם שווים אותו הדבר בסופו של יום
באותו הנושא: