14 תשובות
אני לא מכיר ספציפית את פרטי המקרה, אבל אני מאמין שלא היו נותנים לעצורים כסף סתם.
שואל השאלה:
אני רוצה להאמין בזה כמוך
אני רוצה להאמין בזה כמוך
אנונימית
באיזה הפגנה?
שואל השאלה:
https://www.inn.co.il/news/685317
https://www.inn.co.il/news/685317
אנונימית
ציטוט מהכתבה -
"הסכום נתרם על ידי אנשי עסקים חרדים מרחבי העולם ש"ביקשו ליטול חלק בזכות", כלשון מארגני האירוע."
הכסף נתרם מאנשים פרטיים, הם לא קיבלו אותו מהמדינה או מהממשלה..
"הסכום נתרם על ידי אנשי עסקים חרדים מרחבי העולם ש"ביקשו ליטול חלק בזכות", כלשון מארגני האירוע."
הכסף נתרם מאנשים פרטיים, הם לא קיבלו אותו מהמדינה או מהממשלה..
שואל השאלה:
אבל למה שיאשרו תרומה של זה לאנשים שעוברים על החוק?
המדינה בחרה לתת להם את זה.
אבל למה שיאשרו תרומה של זה לאנשים שעוברים על החוק?
המדינה בחרה לתת להם את זה.
אנונימית
המדינה לא "מאשרת" העברות כספים מאדם אחד לאחר, זה לא עובד ככה..
מי שרוצה לתת כסף לאדם אחר, יכול חופשי
מי שרוצה לתת כסף לאדם אחר, יכול חופשי
שואל השאלה:
אז איך זה הגיע אליהם?...
אז איך זה הגיע אליהם?...
אנונימית
^לא הבנתי. למה שזה לא יגיע?
בכלל לא נדרשת מעורבות/אישור המדינה
במצב כזה..
בכלל לא נדרשת מעורבות/אישור המדינה
במצב כזה..
בן אדם רנדומלי מאמריקה תרם כסף לבן אדם בארץ. למה שיצטרך אישור בשביל זה?
^^^
אם אני מעביר לך כסף בביט המדינה לא צריכה לאשר את זה
אם אני מעביר לך כסף בביט המדינה לא צריכה לאשר את זה
פשוט תרמנו למי שהיה בכלא בגלל שהוא לא השתכנע ללחץ של הצבא להתגייס ושמר על הערכים שלו ושמע לרבנים לא להתגייס אז מגיע להם קצת תרומה שאספו
שואל השאלה:
פיצויים על מה? הם הפגינו בצורה לא חוקית וכל אדם אחר שנעצר בארץ לא מקבל כסף על זה
פיצויים על מה? הם הפגינו בצורה לא חוקית וכל אדם אחר שנעצר בארץ לא מקבל כסף על זה
אנונימית
פיצויים, אולי?
באותו הנושא: