התחברות
הרשמה
יש לי באן באקסבוקס מהלייב אני יכול להתחבר למשתמש אחר ואז לא יהיה לי באן?
26 באוגוסט 2013, 14:23
חסימה
wi-fi
מחשבים
אינטרנט אלחוטי
משתמשים
דואר אלקטרוני
תשובה אחת
תמיד מתישהו יהיה לך באן..
Life Is Strange
באותו הנושא:
למה אני לא יכולה לראות את הסטורי ואת הלייב של אחותי אבל את התמונות אני כע יכולה לראות?
מי שראה את הלייב של בן קיסר עכשיו
אני וחבר שלי רוצים לעלות סירטון ליוטיוב במשחק באקסבוקס 360 (פרוץ RGH). איך לצלם את המסך?
אם אני פרטית באינסטגרם ועושה לייב אז רק העוקבים שלי יכולים לראות את הלייב נכון?
אם אני רואה לייב שמור באינסטגרם, הבן אדם יכול לראות שראיתי לו את הלייב?
למי יש GTA באקסבוקס one ורוצה לשחק אונליין?
איך אפשר לחסום מישהו מהלייב באינסטגרם? לא את כל האינסטגרם שלו רק שלא יראה את הלייב
איפה אני יכול להציע למכירה את האקסבוקס שלי?
מה יותר טוב לקנות - אקסבוקס 1 או אקסבוקס 360?
הלייב באינסטגרם לא עובד באנדרואיד?
למה כשאני מנסה להתחבר לסקייפ במחשב הוא כותב לי "סקייפ לא יכול להתחבר", ולא נותן לי להתחבר לסקיים מהמחשב?