18 תשובות
חרדה חברתית זה משהו שפסיכולוג מאבחן, לא תגובות בסטיפס שיגידו לך אם יש לך או אין לך
יכול להיות שזה קשור, אבל עדיף להתייעץ עם בעל מקצוע
יכול להיות שזה קשור, אבל עדיף להתייעץ עם בעל מקצוע
לא בהכרח
זה יותר חשש שישפטו את מה שאת כותבת/ לא יסכימו איתך ושאר התשובות יהיו שונות לגמרי מהתשובה שלך
זה יותר חשש שישפטו את מה שאת כותבת/ לא יסכימו איתך ושאר התשובות יהיו שונות לגמרי מהתשובה שלך
לדעתי זה פחד ממה שאנשים יגידו ויחשבו ופחות חרדה חברתית
לדעתי כן אבל אתה יכול לענות באנונימי אז למה שתפחד ?
אני לא יודעת ואנשים בסטיפס בכללי לא יכולים לאבחן אותך כי אנחנו לא אנשי מקצוע. בטח שלא רק מפרט המידע היחיד הזה. בכל אופן את יכולה לכתוב מאנונימי שזה פחות מלחיץ.
אנונימית
מפחד מה יחשבו עליך
כן זה גם פחדנות, בגלל זה יש כאלה שעונות מאנונימי כמוה
אנונימי
זה כן מעיד על פחד מדעות חיצוניות ברמה מסוימת.
לא בהכרח
אבל זה תלוי חרדה חברתית זה בן אדם שקשה לו/ מפחד ליצור קשר עם בן אדם זה חרדה חברתית
אבל זה תלוי חרדה חברתית זה בן אדם שקשה לו/ מפחד ליצור קשר עם בן אדם זה חרדה חברתית
בוו את בחמות עכשיו וכולם רןאים את השאלה שלך, בוו
אנונימי
יש סיכוי
^אנונימי הרגת אותי לול
^אנונימי הרגת אותי לול
אני פוחד לשאול גם.
ואולי
ואולי
לא ממש
זה פשוט פחד ממה אנשים יגידו
בכללי קוראים לזה בכמה סוגים
חרדה חברתית זה אחד מהם
פחד משיפוט\פחד מביקורת
ריצוי אנשים
קונפורמיסט
בכללי קוראים לזה בכמה סוגים
חרדה חברתית זה אחד מהם
פחד משיפוט\פחד מביקורת
ריצוי אנשים
קונפורמיסט
זה נחשב שאתה חולה נפש
אנונימי
אולי
גם אני ממש מפחדת לרשום דברים על לא אנונימי
גם אני ממש מפחדת לרשום דברים על לא אנונימי
אנונימית
מה פוחד לשאול יש לך 20000 שאלות יהומו נודר
אנונימי
^^חחחחחחחח
אנונימי
באותו הנושא: