11 תשובות
נשמע לי קצת לא הכרחי להוציא מלא כסף על ניתוח אסטטי כזה אבל זה די תלוי בתנאים שאתה נמצא בהם
שואל השאלה:
איך טבעי איך
אנונימי
תלוי כמה זה מפריע לך אבל אני חושבת שלה להוציא הרבה כסף על ניתוח כזה
שואל השאלה:
^^^^לא יודע שאני מסתכל על עצמי במצלמה הפנים שלי לא סימטריות בכלל אבל
אנונימי
שמעי יש אחד נקרא oscar potel
שהוא מאמן את שרירי הפנים והוא מוכר קורס וליווי חודשי 200 שקל אוחי
והוא נראלי יכול לתקן לך את האיסמטירה
ויש תוצאות של מלא אנשים שזה עבד
שואל השאלה:
^אתה יודע אולי מה הוא עושה בערך?
אנונימי
בואי לפרטי רגע
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימי
לא עדיף לנסות לעשות את זה טבעי