7 תשובות
תנשמי הכל טוב
סך הכל עבודה חדשה קטן עלייך
יהיה בסדר
להיות את
תבואי פשוט בביטחון תחשבי שכל מי שעובד שם גם התחיל כמוך
תנסי להכיר את העובדים שם, לדבר איתם להתחבר אליהם
אני בטוחה שמן הסתם גם יהיה איתך מישהו צמוד שיסביר לך הכל איך ומה לעשות
את רק צריכה לבוא עם ביטחון וחיוך
שואל השאלה:
^ מודיעין
קטן עלייך!!בטוחה שתפציצי
שואל השאלה:
^ מה שקרה שם היה הזוי באתי למוכרת היא לימדה אותי ואז המנהלת באה ואמרה זה לא יכול להמשיך ככה סליחה אני אעדכן אותך ולא עידכנה אותי
כאילו לא הבנתי את מחפשת עובדים לא?
את צריכה אותי לא אני אותך הזויי