6 תשובות
פוזות -___-
אנונימי
כי אנחנו מתביישים -_-
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שאני רוצה לדבר משהו חשוב בצד הם עושים פוזות ליד חברים ועושים שזה יראה שאני מתחנפת
אנונימי
כי אין להם אומץ להגיד לך דברים פנים מול פנים
כי הם מפגרים כי בבית אף אחד לא רואה אותם מדברים איתך ואם את ליד אנשים בית ספר או במקום ציבורי הם לא יחליפו איתך מילה.
גם אם זה לא ניראה-הם מתביישים