8 תשובות
פחות מקבלי זימון אבל המפקד יכול להציע
שואל השאלה:
איך זה בדיוק עובד ?
לפי הארנק הצהלי ישלי כרטיס של חייל מילואים
אנונימי
זה בעיקר תלוי בשאלה האם העזרה שלך בצה"ל מספיק נחוצה כרגע. אל תשכח שכל חייל מילואים עולה למערכת הרבה כסף ולכן הם חושבים פעמיים לפני גיוס.

אם אתה רוצה להיות במילואים אתה יכול לדבר עם המפקד שלך ולראות אם אתה יכול לעשות מילואים לתקופה. זה משהו שאנשים עושים אותו והמפקדים שלך צריכים לארגן את זה משיקולי תקציב ותקנים.
שואל השאלה:
זה המטרה , אני רוצה לשרת כי זה מה שחסר לי כרגע
אנונימי
כן, אז דבר עם המפקד שלך, תגיד לו שאתה רוצה לעשות מילואים ותשאל אותו אם הוא יכול לארגן את זה. בנוסף, אני יודע שהיו תקופות במלחמה הזאת שהיו פרסומים בפייסבוק על יחידות שמספחות חיילי מילואים אליהן אם מישהו מעוניין וגם הייתי מקבל הודעות בוואטסאפ בסיגנון של "אם למישהו יש ידע בתחום ____ היחידה שלי מגייסת מילואים". אז תרחרח מסביב תראה מה פתוח.
שואל השאלה:
לפני שהשתחררתי (קרוב לחמש חודש ) שלחתי הודעה למפקדת שלי
היא לא ממש חזרה אליי
ביום השחרור רשמה לי הודעה של "חשבתי שעניתי לך על זה , אין תקנים.בכל מקרה מתי אתה מגיע היום"
לא יודע עד כמה רלוונטי
אנונימי
יכול להיות שבאמת לא רלוונטי. לא עולה כסף לשאול שוב או לעשות חיפוש ביחידות אחרות דרך פרסומים או אנשים שאתה מכיר.
שואל השאלה:
תודה לך
אנונימי