3 תשובות
לא כזה קשה למצוא עבודה
זה די פשוט - לך למקום שאתה רוצה לעבוד בו, תשאל אם מחפשים שם עובדים. אם כן מעולה אם לא לך למקום הבא - בום יש לך עבודה
זה די פשוט - לך למקום שאתה רוצה לעבוד בו, תשאל אם מחפשים שם עובדים. אם כן מעולה אם לא לך למקום הבא - בום יש לך עבודה
האמת שכן שוק התעסוקה לא משהו בכול העולם
אני מכיר בפתח תקווה משרה מגניבה אם עוזר לך
באותו הנושא: