8 תשובות
מקווה שזה בצחוק
ולא. ברור שלא.
ולא. ברור שלא.
כל אחד ומה שהוא אוהב אבל אני ממש לא מתחברת לזה
אנונימית
לא. כל אחד שישמע מה שהוא רוצה.
אני לא שומע מזרחית,אבל לא צריך לאסור על זה בכלל.
כל אחד שישמע מה שטוב לו
אני לא שומע מזרחית,אבל לא צריך לאסור על זה בכלל.
כל אחד שישמע מה שטוב לו
לדעתי לא
שכל אחד שישמע מה שהוא רוצה(לפרוטוקול אני לא שומעת מזרחית)
שכל אחד שישמע מה שהוא רוצה(לפרוטוקול אני לא שומעת מזרחית)
ברור שלא.
מה זה הטמטום הזה
כמישהי ששונאת את המוזיקה הזאת,אני לא חושבת כי כל אחד והטעם שלו. תחשבי שיאסרו עכשיו את הג'אנר האהוב עלייך בישראל? זה הרי לא הוגן
לא. לא סובל מזרחית אבל לאסור בחוק ?? לא לא
באותו הנושא: