4 תשובות
לא.
אני חושב שמאנשים מסוימים נלקחות זכויות ספציפיות בהתאם להיזק שהם מהווים לחברה (כמו כלא), אבל אין הצדקה לנטילת זכויות בשום אופן.
לפדופילים, אנסים, מחבלים.... אנשים שפוגעים באחרים במכוון בכללי
פמיניסטיות
אנונימי