11 תשובות
לא
אני אוהבת את הגברים שלי כמה שיותר דומים לאישה
אני אוהבת את הגברים שלי כמה שיותר דומים לאישה
לא
לא, אני חושב שבמובן הזה אין שום כלל מסוים.
כל זוג ומה שמתאים לו
כל זוג ומה שמתאים לו
לא
לא
לא. כל אחת והטעם שלה וכל אחד ומי שהוא. בזוגיות אתה לא אמור לשחק תפקיד, אלא להיות מי שאתה.
ארמ לא
לא
אני אוהבת רגישות ועדינות
אין בזה חוקים הכל תלוי אם הדינמיקה עובדת בין בני הזוג
אני אוהבת רגישות ועדינות
אין בזה חוקים הכל תלוי אם הדינמיקה עובדת בין בני הזוג
אנונימית
אתה לא חושב שזה קתת סטריאוטיפים ותפיסות אישיות מה שאמרת?
לא כל זוגיות בנויה על אותו "מודל". יש נשים שמעדיפות גבר עדין ובטוח בעצמו על פני מישהו שמנסה להיות "פראי" בכוח. ואם בן אדם צריך לשחק דמות כדי להיות בזוגיות, אולי הבעיה היא לא בעדינות שלו אלא בתפיסה הזאת. עדינות לא הורסת זוגיות, אבל חוסר ביטחון כן.
להיות מחוספס זה לא אישיות, זה לפעמים מנגנון הגנה. אנשים בטוחים בעצמם לא מפחדים מעדינות, הם לא צריכים להסתתר מאחורי דימוי. אתה מתבלבל בין גבריות לבין חוסר אינטליגנציה רגשית.
לא כל זוגיות בנויה על אותו "מודל". יש נשים שמעדיפות גבר עדין ובטוח בעצמו על פני מישהו שמנסה להיות "פראי" בכוח. ואם בן אדם צריך לשחק דמות כדי להיות בזוגיות, אולי הבעיה היא לא בעדינות שלו אלא בתפיסה הזאת. עדינות לא הורסת זוגיות, אבל חוסר ביטחון כן.
להיות מחוספס זה לא אישיות, זה לפעמים מנגנון הגנה. אנשים בטוחים בעצמם לא מפחדים מעדינות, הם לא צריכים להסתתר מאחורי דימוי. אתה מתבלבל בין גבריות לבין חוסר אינטליגנציה רגשית.
באותו הנושא: