7 תשובות
כן.
כן
אצל כל אחד זה אחרת
אצל כל אחד זה אחרת
טיפה מהר מידי הייתי אומרת אבל כן אחד והמהירות שלו אני מניחה
ברור
אני המשכתי הלאה אחרי שבוע והזוגיות הייתה 3 שנים
אני המשכתי הלאה אחרי שבוע והזוגיות הייתה 3 שנים
אנונימית
לגיטימי כן. אין בזה חוקים.
האם בעייני זה מהר מאוד? כן אבל מה דעתי משנה.
האם בעייני זה מהר מאוד? כן אבל מה דעתי משנה.
אני אחרי 4 שנים המשכתי הלאה תוך יומיים הכל טוב
כל אחד והדרך שלו
לא צריך לשפוט על זה אף אחד
לא צריך לשפוט על זה אף אחד
באותו הנושא: