8 תשובות
תשלח לי הודעה בפרטי, נדבר קצת :)
רוצה לדבר בפרטי?
אני מצטער לשמוע
אני יודע שכרגע אתה מסתכל על הנפילה
אבל תעשה לי טובה ואל
אל תסתכל על הנפילה
תסתכל על מה שהחזקת
שנתיים שלמות בלי!!
אתה אלוף!!!
תעזוב את הנפילה שהייתה לך עכשיו
לכולם יש נפילות
אני לא יודע כל כך מה להגיד לך ואני לא הולך להגיד לך זה יעבור ויהיה טוב... החיים לא פשוטים
ומורכבים
אבל אתה הצלחת כבר להתמודד איתם
אין שום סיבה שלא תצליח שוב
בעיני שים מוזיקה
תתקלח ולך לישון ותקום ליום חדש
היי הכל בסדר, אני גאה בך על מה שאתה עובר ומתמודד איתו אבל בבקשה תזכור שזאת תקופה שתעבור והכל יהיה טוב, ואל תוציא את העצב הזה על הגוף שלך ותכאיב לו כי הוא לא עשה כלום נכון? תשטוף פנים תאכל משהו תתקלח לך לישון ויהיה בסדר
גם אני בדיוק עשיתי משהו שכבר הרבה זמן לא עשיתי..... אתה לא לבד ואתה תחזור לתהליך כמו גדול
אבל תקשיב ממליצה לך למחוק את השאלה אם אתה לא רוצה בעיות לא יודעת בן כמה אתה מוזמן ממש לפרטי אבל מניסיון תמחק את השאלה
אנונימית
הי,
תודה שאתה משתף מצבך הנפשי וזה לא מובן מאליו.
אני חש בדבריך שאתה סובל מכאב נפשי רב וליבי אתך.
בחיים כולנו מתמודדים לעיתים עם נפילות אבל בסוף יוצאים מזה. אני מבין מדבריך שאתה כרגע סובל מדיכאון עמוק ופוגע בעצמך- אנא ממך נסה בכל כוחותיך להתגבר.
שתף את הוריך או מבוגר אחראי אחר שאתה סומך עליו
ופנה בהקדם האפשרי לקבל עזרה מקצועית.
אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך שיפור במצבך במהרה ואל תתיאש.
הי לך,

יכולה לדמיין את תחושת התסכול שבהתמודדות חוזרת עם אתגר שכבר ייתכן שחשבת שנמצא מאחורייך, כמה יכולה להיות מאכזבת המחשבה שאולי שום דבר לא השתנה... וכמה כבדה ומייאשת יכולה להיות תחושת האכזבה שלך מעצמך...

ועדיין... החזקת מעמד שנתיים! למעלה מ-700 ימים בלי לפגוע בעצמך... אז לרגע, מציעה אולי נקודת מבט קצת שונה- מה אם השנתיים האלה הם מקפצה? אולי הדרך שעשית עד עכשיו, שהצלחת לעבור יום יום, במשך 730(!) ימים, מבלי לפגוע בעצמך, היא זו שתעניק לך את הרוח הגבית לעשות את זה שוב? אולי, בעצם, אתה לא צריך להתחיל שוב מנקודת ההתחלה, כי כבר יש לך ניסיון בהתמודדות הזאת, ומה שעזר לך בעבר יכול לעזור גם עכשיו, ויכול להיות שהפעם זה לא יעצור ביום ה-731...

יקר, עצם העובדה שאתה עצוב ומאוכזב היא סימן שזוהר כמו שלט ניאון שאתה בדרך הנכונה... שאתה רוצה לעזור לעצמך... כך גם הבחירה שלך על אף הקושי לשתף אותנו במרחב המקוון, ולאפשר לנו להיות פה לצידך.

יכול להיות ששיתוף של אדם קרוב בקושי ובהתמודדות שחזרה יוכל לעזור ולהקל עלייך מעט, לאפשר למישהו נוסף לתמוך בך בתהליך הזה, לראות אותך ולהיות שם בשבילך...

ואם פחות נכון לך כרגע לשתף מישהו מסביבתך הקרובה, מוזמן בחום לפנות לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ולשתף את אחד המתנדבים שלנו במה שתרגיש בנוח, ועד כמה שתראה לנכון, בסביבה מכילה ונטולת שיפוטיות...


מחכים לשמוע ממך,

שולחת חיבוק וירטואלי מחזק ומאחלת ימים טובים,

שלך,
מתנדבת סה"ר