19 תשובות
מאוד, מה קשה לזרוק עליך חתיכת בד?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן אדם שחם לו
רציני קל לי להתרכז ככה
אנונימי
באמת שאם כבר עדיף בלי מכנסיים, וגם אז פשוט תשים את הרגליים בגיגית או משהו
אנונימי
לא. פשוט לא.
תזכור אבל שגם אתה משתתף עם עוד אנשים בזום, וגם אתה מצולם כל הזמן, גם במהלך המבחנים האלו.
אם אתה קם וכזה בין לבין בהפסקות כנראה שיראו אותך.
וגם לא בטוח שיאשרו דבר כזה..
שים גופיה או משהו ,אתה לא יכול להיות בלי חולצה בזום
תביא מאוורר/מזגן וצשים חולצה, זה לא מכבד לא אותך, את המשתתפים האחרים, את הבוחנים ואת המעמד
שואל השאלה:
עזבו שמתי חולצה
אני לא עומד להוריד את הנתונים של הצו ראשון בשביל זה
אנונימי
נכון
צריך עם חולצה ועדיף מאוד מאוד
זה לא רציני להכנס בלי חולצה
תדליק מזגן
ברוך בורא המזגן
אל תעשה את זה
אם אתה עושה את זה אני מצדיע אליך
אנימת
מאוד מאוד חכם
חחח זה מאוד מטומטם בעיניי
נורמאלי לחלוטים