12 תשובות
אם חופל מוגדר כלוחם אז נראלי גם חובשת צריכה להיות
תכלס כן, זו עבודה שאם זה היה במרכז אז זה היה יומיות
זה לא תפקיד עם סיכון או תפקיד שקשור ללוחמה.
בנוסף חובשת של באח נחשב חובשת כללית וזה תפקיד גוב
שואל השאלה:
ומה לגבי חובשת בתאגדים וטנצים?
אנונימית
לא. תומכל
תאגדים וטנצים זה עניין אחר לגמרי, חובשת באח נמצאת בתוך משרד 24/7
תאגדים וטנצים מחייבים אותך טיפול בשטח לפעמים או לטפל בפגיעות שלא תראי במרפאה ועדיף שלא אתאר.

זה לגמרי נחשב תומכ"ל
שואל השאלה:
חלום לקבל טנצ
אנונימית
עדיף תאגד לדעתי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
בתור אחד שחלק מהשירות שלו זה הקפצות, לא הייתי רוצה שכל השירות שלי יהיה כזה
שואל השאלה:
האמת שהורידו אותי מלוחמה על רפואי אז אני הכנתי את עצמי לשירות והכשרה של הקפצות, רציתי להיות חובשת קרבית
אנונימית
אה מעולה
בתאגד יש גם חובש קרבי, תנסי להגיע לשם זה ישתלם לך, תנסי טנצים
אם יש לך שאלה על תאגדים אני אולי יכול לעזור לך בפרטי
בקורס חובשים קרביים שהייתי חלק הלכו לשם