4 תשובות
הבגרות 35%
אין ממש ציון הגשה, זה שילוב של העבודות המבוקרות והציונים של המבחנים.
שואל השאלה:
ו65 ציון הגשה?
זה בעצם
35% עבודות של כיתה י'
30% מבחנים
35% בגרות
שואל השאלה:
מה אבל העבודות זה לא מחוץ ל70 כאילו ב30 אחוז?
לפי מה שהבנתי יש 30 אחוז עבודות
ואז 70 אחוז שזה הבגרות ובתוך זה יש ציון מבחן וציון הגשה