4 תשובות
הבגרות 35%
אין ממש ציון הגשה, זה שילוב של העבודות המבוקרות והציונים של המבחנים.
אין ממש ציון הגשה, זה שילוב של העבודות המבוקרות והציונים של המבחנים.
שואל השאלה:
ו65 ציון הגשה?
ו65 ציון הגשה?
זה בעצם
35% עבודות של כיתה י'
30% מבחנים
35% בגרות
35% עבודות של כיתה י'
30% מבחנים
35% בגרות
שואל השאלה:
מה אבל העבודות זה לא מחוץ ל70 כאילו ב30 אחוז?
לפי מה שהבנתי יש 30 אחוז עבודות
ואז 70 אחוז שזה הבגרות ובתוך זה יש ציון מבחן וציון הגשה
מה אבל העבודות זה לא מחוץ ל70 כאילו ב30 אחוז?
לפי מה שהבנתי יש 30 אחוז עבודות
ואז 70 אחוז שזה הבגרות ובתוך זה יש ציון מבחן וציון הגשה
באותו הנושא: