13 תשובות
רק את
שואל השאלה:
אולי כי כזה הוא ניתק ואנחנו עדיין לא במערכת יחסים ואני מפחדת שהוא ידחה אותי
אנונימית
זו את
דווקא כשהרגש חולף
שואל השאלה:
נראה לי אני דפוקה
אנונימית
לא חושבת שזו התאהבות אז
ואת לא דפוקה
שואל השאלה:
אולי זה כי הוא לא מראה לי חיבה כמו שאני מראה לו?
אנונימית
לא גם אני ריקנות של אין לי סיכוי לזה להתממש
רק את , כשמתאהבים אמורים להרגיש ההפך מזה אם את מרגישה ריקנות זה סימן רע לדעתי
אם את מרגישה ככה זה סימן שהתאהבת בבן אדם ריקני
שואל השאלה:
אבל אני מרגישה רע פשוט אחרי כל פעם שאנחנו מדברים לפעמים אנחנו מדברים וכיף לי רצח ולפעמים פשוט אין לו כוח וזה משפיע עליי כי חיכיתי מלא זמן לדבר איתו ואז הוא פשוט מנפנף כזה וגם לא בא להיות קלה להשגה איתו
אנונימית
שואל השאלה:
אני כל הזמן אומרת לו שאנחנו ידידים ואם אני פתאום יגיד לו שיש לי רגשות אליו לא בטוח הוא ירצה
אנונימית