7 תשובות
לא
אני אישית לא משתמשת
אבל על מי את שמה
שווה זה מגניב אותך
גם אני עם קשת
אנונימי
לא אבל ממליץ על הiem של timeless ii
זה דווקא ממש נוח במיוחד לאימונים וכאלה
לאף אחד לא באמת אכפת איזה אוזניות יש לך, העיקר שאת שומעת טוב וכיף לך
לא מוזר
זה נוח לבית וכזה אני ממש אוהבת או למכון
אבל אם אני סתם בחוץ אירפודס עדיף כי זה נכנס לתיקים המיניאטוריים שלי
יש לי של jbl הם פסיכיות
לא, אני משתמש זה אחד הנוחים והפשוטים
ממש לא לי יש קשת מטורפות של סוני
באותו הנושא: