התחברות הרשמה

בריצה אתם אוחזים את הטלפון ביד או שמים בכיס?

3 ביוני 2026, 11:07
ריצהטלפון    
6 תשובות
בכיס או ביד לרוב ביד
C
Chill dog
אוחז ביד
M
MR THOMAS SHELBY
ביד
פ
פוקייי1234
ביד
"
"צ'יל גריל"
או ביד או בפאוץ'
M
Mitz Petel
ביד
שלומו הגדול
באותו הנושא:
שאתם הולכים לבית ספר איפה אתם שמים את הטלפון בתיק, בכיס, או באחר?
אתם שמים את הטלפון שלכם בכיס בחטיבה ?
כאלה שרצים איפה אתם שמים את הטלפון בריצה...?
בנות ידעתם שאם שמים את הטלפון בכיס אחורי התחת מתקווץ מהקרינה?
איפה אתם שמים את הטלפון בדרך כלל, בכיס או בתיק?
איפה אתם שמים את הטלפון בריצה?
כשאתם שמים את הטלפון בכיס המסך או המגן פונים פנימה?
קרה לכם פעם שנכנסתם לבריכה/ים ושכחתם שהטלפון עוד בכיס שלכם?
זה נכון שאם שמים את הטלפון בכיס של התחת התחת נהייה קטן יותר,?
נוח לשים טלפון בריצה בכיס של טייץ?
אתם שמים את הפלאפון בכיס הצדדי או בכיס מאחורה?