4 תשובות
שואל השאלה:
טוב אני אשאל גם את הרכזת תודה
טוב אני אשאל גם את הרכזת תודה
אנונימית
היא צריכה לדעת. יש לכם רכזת מתמטיקה? לנו יש תשאלי אותה
ממה ששמעתי זה לא קשור לעבודת קיץ, פשוט צריך לעבור את מבחן תחילת שנה של היחידה שאת רוצה לעלות אליה
אני לא יודע את הנהלים בבית הספר שלך אבל את יכולה לשאול את רכזת מתמטיקה
באותו הנושא: